كياوشكياوش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

كياوش، عشق مامان و بابا

تولد مامان

1392/7/25 14:25
نویسنده : مامان فاطمه
201 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز تولد مامان فاطمه ي پسرم بود . اولين تولد من با حضور گل پسرم بود و پر از احساس خوب خوب بودم. خدايا شكرت بخاطر اين همه لطف بيكرانت.

شب قبلش به همراه بابايي رفتيم كه شام رو بيرون بخوريم و كياوش جونم هم تو كرير خواب بود و من و بابايي خوشحال از اينكه قند عسل خوابه و ميتونيم شاممون رو بخوريم. اما اي دل غافل كه تو، نقشه هاي ديگه اي تو سرت بود . . . هنوز سفارشمون آماده نشده بود كه بيدار شدي و ما هم فرار را بر قرار ترجيح داديم. رفتيم تو پارك نشستيم و مشغول شديم به خوردن كه باز هم گريه و گريه و بي تابي.

خلاصه اصلا نفهميديم چي خورديم و چطور گذشت؟! من و بابايي كلي به اين اوضاع خنديديم. و البته تصميم گرفتيم تا وقتي كه يه كم بزرگتر نشدي خيلي بيرون نريم. هرچند براي ما كه خيلي اهل بگرد بگرديم، عمل به اين تصميم خيلي سخته!!!

مرسي نفس مامان كه امشب رو برام به يادموندني و متفاوت كردي.

قلبخيلي خيلي دوست دارم قند عسل مامانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان لي لي
26 مهر 92 4:43
تولدت مبارك مامان فاطمه جوني🌹🌻💐🌷🌼
خاله الی
26 مهر 92 15:06
قربونت برم هفته به هفته این شکل قشنگت به کی رفته این شکل قشنگت یه ماه دو ماه این شکل قشنگت رو بده ما
مامان مهرسا و مسیحا
27 مهر 92 17:24
سلام عزیزم ما آپیم خوشملم منتظرتونم مهرسا و مسیحا