كياوشكياوش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

كياوش، عشق مامان و بابا

مامان خسته

1392/8/7 20:34
نویسنده : مامان فاطمه
204 بازدید
اشتراک گذاری

اين گل پسريه ما طي سه روز گذشته خيلي مامانش رو اذيت كرد. مطمئنا قصد اذيت كردن من رو نداشته. من كاملا به اين امر واقف هستم اما ....

طي اين سه روز خواب كياوش محدود به شب مي شد و در طول روز اصلا نمي خوابيد يا مي خواست خيلي در حق من لطف بكنه يه چرت 10 دقيقه اي ميزد!!‌! من كه اصلا وقت نمي كردم به هيچ كاري برسم و مي بايست مدام در خدمتگذاري حاضر باشم. ديگه داشتم جان به جان آفرين تسليم مي كردم.

جديدا ياد گرفته كه دستاش رو ميذاره تو دهنش. حالا با يه دردسر بچه رو خوابونديم و صداي نفسمون بالا نمياد كه بيدار نشه، يه دفعه صداي ملچ و ملوچ دهن كياوش مياد كه داره با ولع دستاش رو ميخوره و همون موقع از خواب دو دقيقه اي بيدار ميشه.

ديشب بالاخره لطف بينهايتش رو شامل حالم  كرد و گذاشت كه با خيال آسوده سر بر بالين نهم.

كياوش ناز مامان، عاشقتم

                                      

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آریو برزن وآرتین
7 آبان 92 20:52
عزیزم

مامان جان خسته نباشی

هیس کیاوش بیدار نشه

زنده باشه


سلامت باشيد

ممنون كه به ما سر زدين
ني ني رو ببوس




مامان لي لي
7 آبان 92 23:54
سلام ماماني خسته كياوش جونم و ببوس


پس ايوووووووووووول به خودمااااااااا


يكسال و دو ماه و...... كه اوا خانم شب ها بيدارن و روزاها خواب و من شب ها بيدار روزها سركار و بعد از كار دوبارههههههه اوا و دوباره روز از نو روزي از نو بزن پس دست قشنگه را به افتخار مامان لي لي👏👏👏👏


ماماني بعد سه روز كم اورديا😘 اي جان حسابي دركت ميكنم بي نهايييييييت سخته🌺🌺🌺



شما يه مامان زرنگ و كار درستي.


شما خودت رو با من تنبل مقايسه نكن.


جدي جدي خيلي تحملش ميكنم.


اگه بدوني چيكارش كردم ديشب تا خوابيد؟؟؟!!!!!!
كتك؟ نه استغفرالله اصلا
ازش يه ساندويچ دو نونه درست كردم.










مامان لي لي
8 آبان 92 1:27
وأي هروقت خواستي پست سفارشيش كن خودم نگهش ميدارم😉 اي جان نكن تورو خدا بچم و مثل ساندويچ گناه داره احتمالا دل درد داشته بهش ده قطره ي colic aid بده يه ربع قبل از شيرش يه بارا نه بيشتر 😘😘😘 من هر از گاهي بهش ميدم عاليه آب رو آتيش
مامان لي لي
8 آبان 92 1:30
من ميخواستم اوارو قنداق كنم أما دكترا فوق ألعاده منع كردن و گفتن تو بزرگسالي تأثيرات بدي ميزاره
مامان لي لي
8 آبان 92 1:31
ببخشيد فضولي كردما

نه آبجي شما اختيار دارين.
من هم با ساندويچ حسابي مخالفم.
ولي مجبور مجبور بودم.
مامان محمد صدرا
8 آبان 92 13:33
خسته نباشی مامانی. درک میکنم. نی نی منم با نی نی شما 6 روز اختلاف داره.


مرسي عزيزم

محمد صدراي ناز رو ببوس




مامان لي لي
8 آبان 92 22:48
سلام به ساندويچ خودم و مامان گلش😘😘😘😘
حسابي درگير ساندويچ جونمي پيدات نيستا💐💐💐

سلام عزيزم
آره ولي امروز اومدم بهتون سر زدم اما فرصت نشد كه كامنت بذارم.
مامان لي لي
9 آبان 92 2:26
سلام مامان گل ، مرسي از توجه آت به قالب💐💐💐
ما هردو خوبيم ، فقط دندون درد پدرم و در أورده خواهر بي خوابي هاي اوا با دندون درد تحملش سختههههههه😭😭😭😭
عاشق ساندويچممم كه دوست اوش ام شده و داداش اوا م

بووووووووووس به ساندويچ خودم كه آخر يه لقمه اش ميكنم خودم🍔
و🌹🌹🌹🌹🌹🌹تقديم به مهربون ترين مامان دنيا

بووووووس به آرا جوني و مامان ماهش

مامان لي لي
10 آبان 92 16:02
سلام ما اومديم نگي يادتون نبوديماااااا
بوووووووس به كياوش نازم
🌷🌷🌷🌷براي مامانش

مرسي عزززززززززززززززيزززززززززززززززم
مامان لي لي
10 آبان 92 18:54
مرسي مهربونم
كياوش جونمم تو پسرا تك والله
ببوس ساندويچ خوشمزه ي خودمه
اين به اون در
شما دخمل مارو نخور
مام از خير خوردن اين ساندويچ خوشمزه اشتها أور ميگذريم😘😘😘😘

هر چي شما بگين.چشممممممممم
مامان لي لي
11 آبان 92 2:20
‏#‏i love you‏*۱۴۴* از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره!
مامان لي لي
11 آبان 92 16:50
من از ٧ صبح تا پنج بعدازظهر براي اوا پرستار گرفتم يه خانم پنجاه سأله فقط شير اوارو و ميده و پمپرزش رو عوض ميكنه الباقي كار هاي اوا مثل حمامش، ناخن گرفتنش، اماده كردن غذاش، لباس شستنش و..... با خودمه
مامان لي لي
11 آبان 92 17:41
بوس به كياوش جونم و مامان مهربون و با معرفتش😘😘😘
مامان آرش
11 آبان 92 17:46
دقیقا دقیقا مثل آرش!!!
ولی آرش یه ماهه اینطوری شده.

پس شما هم واقعا خسته نباشيد.