كياوشكياوش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

كياوش، عشق مامان و بابا

آوای نازنین محتاج دعاتونه

1392/9/16 13:38
نویسنده : مامان فاطمه
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای عزیز و نازنینی که به ما سر میزنن.

امروز یه درخواست و خواهش از شما دارم.

دختر کوچولوی یکی از دوستای نازنینمون حالش بده و محتاج دعاتونه. لطفا آوای عزیزم رو خیلـــــــــــــی دعا کنید.

إن شاء الله که خداوند مهربون دعاهامون رو مستجاب کنه و به زودی خبر بهبودی آوای نازنین و دوست داشتنی رو بشنویم. إن شاء الله

ممنون از همتون.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان الینا
16 آذر 92 19:25
سلام عزیزم.من و شما دوست مشترک مامان لی لی هستیم .حتما خبر داری آوا جونم چی شده.تنها چیزی که آرومم کرد این بود که یه ختم 14 هزار صلوات واسش نذر کنیم.هر چند تایی که می تونی بخونی رو بیا تو وبم و بهم بگو.ممنون
مامان لي لي
18 آذر 92 4:09
يه نصيحت دوستانه: نگاهي رو باور كن كه وقتي ازش دور شدي منتظرت بمونه درست مثل نگاه خودت كه منتظر من و اوايي موند........ دوستت دارم💓
مامان فاطمه
پاسخ
من و کیاوش هم شما رو خیلی دوست داریم.
مامان لي لي
18 آذر 92 4:10
مرسي فاطمه جون بابت پست بابت دعاهات بابت كامنت هات و...... خيلي دوستت دارم
مامان فاطمه
پاسخ
خواهش عزیزم. کاری نکردم برا تو و آوا گلی خدا را شکر که دلمون شاد شد.
مامان لي لي
18 آذر 92 15:58
نم نم معرفتت را با دریای محبت دیگران عوض نمی کنم حتی اگر از دیدگانم دورباشی به رسم سپاس نوشتم که بدانی" عزیزی".
مامان لي لي
18 آذر 92 15:59
خصوصي💙
مامان لي لي
19 آذر 92 3:13
'تو صورت آدمها؛ که یه زمانی صمیمیت و صداقت رو روایت میکرد، روزگاری آینه ای بود به نان چشم! آینه ای که همه اونچه که باید می فهمیدی توش پیدا بود، اما حالا نمیدونم اون آینه زنگار گرفته، یا واقعأ دیگه چیزی برای فهمیدن تو دلها نیست! نمیدونم دیگه چشمها چشم نیستن، یا دلها دل نیستن!