كياوشكياوش، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

كياوش، عشق مامان و بابا

4 ماهگی

1392/9/30 19:42
نویسنده : مامان فاطمه
203 بازدید
اشتراک گذاری

قلب  نفس مامان ... قلب

الان که دارم برات می نویسم خیلی خوشحالم ... خوشحالم از اینکه امروز 4 ماهت تموم شده و از فردا وارد 5 ماهگی میشی. هورااااااااااااهورا هوراهورا

امروز به همرا مادر جون بردیمت بهداشت و واکسن زدی و من سعی کردم نقش یه مامان شجاع رو ایفا کنم و موندم پیشت موقع واکسن! یه کم گریه کردی و بعد آروم شدی. الان هم خدا راشکر حالت خیلی خوبه. الهی مامان فدات.

عزیز دلم ...

الان که 4 ماهت تموم شده، تو کلی پیشرفت های ریز و درشت داشتی پسرکم.ماچماچماچ

خیلی خیلی باهوشی. نگاه های موشکافانه ات رو همه جا میبری.چشم خنده هات که قند رو تو دل آدم آب میکنه و من بابایی کلی باهات میخندیم و برات غش و ضعف میریم.خنده خیلی وقته که غلتیدن رو شروع کردی و تا به کمر میذارمت سریع  غلت میزنی و دمر میشی. البته دو بار هم از دمر غلتیدی و به کمر شدی.چشمک اسباب بازی و جغجغه دستت میگیری و سعی میکنی بذاریشون دهنت و اگه موفق نشدی جیــــــــــــــغت میره هوا.گریه آوازهای خیلی باحالی میخونی، مخصوصا هروقت من برات آواز میخونم تو هم صد در صد همراهی میکنی و چه چهچهی میزنی، قربونت برم.تشویق وقتی باهات بازی میکنیم کلی ذوق میکنی و خوشحال میشی و ورجه وورجه میکنی.خوشمزه موقعی که میذارمت زمین اگه پاهات به پای من بخوره، با اون پاهای قوی و کوچولوت ضربات مداوم و سنگینی رو وارد میکنی.آخ

الهی مامان فدات بشه،عزیزکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)