كياوشكياوش، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

كياوش، عشق مامان و بابا

پسرکی که باگت دوست داشت!!!

1392/10/29 19:59
نویسنده : مامان فاطمه
638 بازدید
اشتراک گذاری

به نظرتون اسم این چیه؟ آره همینی که تو دستم گرفتم ....متفکر

بذارین بو کنم ببینم ... خیلــــــی خوشبوه که ...قلب

کمی مزه کنم ...لبخند

واییییییییییییی چه خوشمزه اس ... بلههههههههههه همونی که من میخواستم

1،2،3 حملـــــــــــــــهنیشخند

چشمکچشمکچشمکچشمکچشمکچشمکخندهخندهخندهخندهخندهخنده

الهی مامان فدات بشه که اینقدر دوستداشتنی و خوبی و اینقدر خوشکل نون میخوری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 8:37
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی المیرای عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 8:38
اي جون عزيز دلم نون باگت دوست داري خاله
مامان فاطمه
پاسخ
وای خاله نمیدونــی چه مزه ای بهم داد هوووووم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 8:38
نوش جونت عزيزممممممم
آرش کوچولو
30 دی 92 15:24
خاله منم یک بار این کارو کردم. مامانم یه باگت گرد رو گذاشت جلوم تا سرگرم بشم فکر کرد نمی تونم بخورمش اما من روشو کندم و توشو تخلیه کردم و خوردم تازه یه عالمه از پودراشم ریختم روی زمین!!! حیف که مامانم یادش رفت ازم عکس بندازه.
مامان فاطمه
پاسخ
عزیز دل خاله همین چیزا رو میخوری که توپولی میشی.
ندا مامی ویانا
30 دی 92 23:29
ای جانممممممم کیاوش عزیزم. بخور که حسابی توپولی بشی مرسی خاله ندا جونم حتماااااااااااا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 0:28
تو يه دونه اي فاطمه جونم عاشششششششق خودت و گل پسرتم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی آبجی کوچیکه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 0:33
خواهر گل پسري فست فود خورم رو
مامان فاطمه
پاسخ
داره زودفودی میشه این پسر من
8sDeoz3CbqTG4dUgzeA-XE-qYAW5EmjRZhkAsf7nfEePQXF_ms3CqN2Xkjau4Fu6
1 بهمن 92 21:57
ووووووووووی قربونت برم من با اون نون خوردنت . نکن این کارا رو منم میام تو رو میخورما خاله
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون منو نخوریا!!!!!!!!باشه؟؟؟ خاله جون چرا اسمت اینجوریه؟؟؟؟؟ 8sDeoz3CbqTG4dUgzeA-XE-qYAW5EmjRZhkAsf7nfEePQXF_ms3CqN2Xkjau4Fu6