كياوشكياوش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

كياوش، عشق مامان و بابا

5 ماهگی کیاوش جونم

1392/11/1 23:27
نویسنده : مامان فاطمه
497 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا هزاران بار شکر .کیاوشم دیروز 5 ماهه شد.هوراهوراهورا

این پسرک من کلی پیشرفت کرده و الان خیلی خیلی شیرین شده و مدام دلبری میکنه.الهی که مامان فدات بشه.قلبماچ

این هم مختصری از هنرهای بی پایان عزیز دل مادر ...

قلب کیاوشم خیلی وقته که تونسته غلت بزنه اما الان به محض اینکه به پشت میذارمش سریعا غلت میزنه.

قلبجدیدا یاد گرفته که پنجه پاش رو بگیره و خیلی بامزه تلاش میکنه برا این کار.

قلبتو کریر که میذارمش سر و گردنش رو بالا میاره و سعی میکنه بلند شه، ... آخه مادر هنوز خیلی زوده خودتو خسته نکن.

قلبخیلی خوب میتونه جغجغه و اسباب بازی هاش رو بگیره و اون وسط مسطا مو، گوش، بینی، ... و هرچی که دم دستش بیاد میگیره و بلافاصله میبره سمت دهنش.

قلبشبا کنار خودم میخوابه و اگه رو پهلوی راستش باشه دمر میخوابه!

قلبهر وقت میخوام شلوار یا جوراب پاش کنم با اون یکی پاش به شدت مانع میشه و میزنه زیردستم.

قلب عزیز دلم خیلی قلقلکیه و قتی زیاد میخده سکسکه میکنه.

نفسم ... 5 ماهگیت مبارک باشه

إن شاء الله که همیشه تندرست و شاد و سرحال باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 1:52
عزيزم پــــــــــــــــنـــــــــــج ماهگيت مبـــــــارك
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی خاله مهربون و دوستداشتنی خودممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 1:52
فاطمه جونم هزار ماشالله چقدر پيشرفت كرده خدا حفظش كنه
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم آره ولی حافظه ی ما یاری نکرد که بیشتر بنویسیم.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 1:54
خاله جون انشالله يك سالگيت.... پنج سالگيت.... پنجاه ساگيت وصد و بيست سالگيت و با موفقيت هاي روز افزون طي ميكني و باعث سربلندي و افتخار مامان و بابا ميشي مثل الان
مامان فاطمه
پاسخ
ان شا الله. مرسی خاله جونمممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 12:51
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
مامان فاطمه
پاسخ
المیرا جونم تو بی نظیری
مامان عرفان
3 بهمن 92 15:26
سلام عزیزم مبارکه 5 ماهگی دلبندت. خدا برات حفظش کنه. دلبد من اخرای 6 ماهگی توی دلم هست. عزیزم یه سر هم بما بزنید منتظر نظرم برای خرید گهواره گل پسرم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جون الان میایم ...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 23:15
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 3:18
کجايي سعدي ؟؟؟ آن زمانها گذشت ! حالا ديگه بني آدم ابزار يکديگرند !!!
ندا مامی ویانا
7 بهمن 92 15:27
ماشالا به کیاوش جونم... پنج ماهگیت مبارک خاله جونم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی خاله جونم