كياوشكياوش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

كياوش، عشق مامان و بابا

شرحی بر بهترین پسر دنیا ...

1393/6/21 21:09
نویسنده : مامان فاطمه
708 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که تو وبلاگ پسر عزیزم چیزی ننوشتم و دلیل اصلیش هم اینه که فرصت خیلی کمی دارم که بشینم پای سیستم و بنویسم و از طرفی هم هر وقت کامپیوتر روشن بشه بلا استثنا کیاوش میاد و دقیقا میره جلوی مانیتور میشینه و از جاش هم جم نمیخوره.سکوتموس و کیبورد هم که دیگه از دستش در امان نیستن.چشمک

الان هم که من فرصت پیدا کرده کیاوش به همره باباییش رفته بیرون. جشن

این روزها من و بابایی احساس میکنیم که زمان چقدر روزد میگذره و انگار خیلی زود یکسال گذشت. از زمانی که کیاوشی اومد تو دل مامان تا زمانی که به دنیا اومد و برای اولین بار بغلش کردم تا الان که یکسالش شده و ماشاءالله کلی بلا شده و یه عالمه شیطونی یاد گرفته.بوسمحبت

تا هنوز سر و کله اش پیدا نشده من برم سر اصل مطلب ....خندونک

نازدونه ی مامان الان یک سال و 21 روزشه. هفته ی گذشته بعد از کلی اذیت شدن و مریضی هفتمین دندونش دراومد و ما کلی ذوق کردیم. جشنبشدت عاشق بیرون رفتنه و ما هم زیاد میبریمش بیرون. پارک که میریم اگه سوار تاب شد باید با کلک بیاریمش پایین.گیج

هنوز بصورت مستقل راه نمیره ولی خیلی راحت و بدون تکیه بلند میشه و تونسته 6 قدم هم برداره.تشویق

برای غذا میگه ده ده یا به به و کله اش رو تکون میده اما همچنان با غذا خوردنش مشکل دارم یه روز خوب میخوره و یه روز نه!!!غمگین

همچنان عاشق اسباب بازی هایی مثل جاروبرقی، سشوار، همزن، اتو و لوازمی از این دست هست. اما جدیدا هم به اسباب بازی های خودش که اسباب بازی واقعی هستن نه کالای خانه خندونکهم علاقه نشون میده و یه مدتی تو اتاقش باهاشون مشغول میشه.

یکی از کارهای دیگه ای که خیلی برای انجامش تلاش میکنه اینه که هرجا که گوشی به شارژ زده باشه سریعا و با هر سختی خودش رو میرسونه و  شارژر رو از برق میکشه.تعجب چراغها رو خاموش و روشن میکنه و متاسفانه کلا با برق رابطه ی خوبی داره.ترسو هرچند که ما تلاش میکنیم موارد خطرناک رو کاملا دور از دسترسش بذاریم.آرام

مامان و بابا و هر کسی رو که دوست داشته باشه رو بوس میکنه.بوس

وقتی بهش میگیم خداحافظ شروع میکنه به بای بای کردن.بای بای

دستش رو میذاره کنار گوشش و اذان میگه و زمان پخش اذان کلی ذوق میکنه.آرام

در زمینه کار خونه هم خیلی کمک مانش میکنه ... تمام خونه رو با نپتون تمیز میکنه و بعد از غذا هم سفره رو پاک میکنه.بغل

با تلفن حرف میزنه، عاشق شنا کردنه و وقتی میبریمش رودخونه حتی یه لحظه هم از آب بیرون نمیاد، اَه میکنه (کتک میزنه) و ناز میکنه و مناسبتش رو هم کاملا میدونه.محبت

و کلی کار دیگه که حافظه ام یاری نمی کنه ....

عشقم؛ پسرم؛ عاشقتم و همیشه خدا رو شکر میگم بابت داشتنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرش
22 شهریور 93 13:42
مامان کیاوش خب چرا وقتی پسرت خوابه نمیای نت؟ آرش هم اگه ببینه من پای لبتابم حمله می کنه اما من فقط وقتی خوابه کامپیوترو روشن می کنم. وقت کردی به وبلاگ پسر منم سر بزن.
مامان فاطمه
پاسخ
عزیزم وقتی خوابه هم باید به کارام برسم . حتما بهت سر میزنم.
مامی آرش کوچولو
3 مهر 93 10:59
چرا عکس جدید از گل پسرمون نمیذاری ببینیم چه شکلی شده؟!
مامان فاطمه
پاسخ
شرمنده عاطفه جون. بلاخره یه سری پست جدید گذاشتم