كياوشكياوش، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

كياوش، عشق مامان و بابا

به نام پسر، به كام مادر

1392/9/6 23:58
نویسنده : مامان فاطمه
256 بازدید
اشتراک گذاری

به نام پسر، به كام مادرنیشخند

پريروز براي اولين بار كياوش رو گذاشتم پيش بابا جونش و رفتم بيرون. خوب بود هرچند همش فكرم خونه بود. چند تا خريد خوراكي و ميوه و نهايتا يه كيك بي مناسبت. من خيلي كيك دوست دارم و فرصت رو غنيمت شمردم. فروشنده گفت كه چي روش بنويسم؟ منم كم نيووردم و گفتم بنويس "كياوش مامان"چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان لي لي
9 آذر 92 4:06
اي ماماني سواستفاده گر........ به اسم پسمل كيك ميخري به كام مامان😉😉😉😉😉😉ببوسش پسملم و😘😘😘دلم كيك خواست😭😭😭😭
مامان فاطمه
پاسخ
واي عزيزم اگه اينجا بودي، كيك چه قابلت رو داشت. بوس براي الميراي عزيز و دخمل طلاش
مامان لي لي
9 آذر 92 4:06
عاشق پسر خاله ي، کلاه قرمزیم! دیدی رفته بود يك کیک مسموم رو تنهایی خورده بود تا بقیه مریض نشن! 
بهش گفتن: خب چرا ننداختی دور؟گفت خب مورچه ها میخوردن! مريض ميشدن!!به مورچه که نمیشه سرم وصل کرد.اين يعنی آخر معرفت به یاد همه ي رفقای با معرفت كه هيچ وقت از يادمون نميرن و تو با معرفت ترين خواهر مني😘😘😘😘😘
مامان فاطمه
پاسخ
مرسي عزيزم، ما به گرد پاي شما نازنين نميرسيم.
مامان لي لي
9 آذر 92 4:07
دوستت دارم دوست جوني مهربون و با محبت💐💐💐💐
مامان فاطمه
پاسخ
منم خيلــــــــــــــــــــي دوستت دارم
مامان لي لي
10 آذر 92 21:00
😘😘😘😘😘😘براي فاطمه جونم و گل پسرم
مامان فاطمه
پاسخ
مرسي دوست جون مهربون ناز دوست داشتني و ماهههههههههههههههه
مامان لي لي
12 آذر 92 3:27
صحبت ازفاصله نیست!صحبت ازمهرووفاست شايداين فاصله ها،محک عاطفه هاست!
مامان لي لي
12 آذر 92 21:19
خصوصي💞💞💞
مامان لي لي
13 آذر 92 0:57
عزيزميببببييييييي 💞
مامان فاطمه
پاسخ
شما عزيزتريني، گلم.
مامان لي لي
13 آذر 92 3:43
امتحان گواهینامه داشتم سرهنگ پرسيد:دورزدن كجاممنوعه؟گفتم توعالم رفاقت...لبخند زدوگفت:پياده شو قبولي...؛چون عاليه همديگرو دور نزنيم !
الهام مامان محیا
16 آذر 92 17:03
سلام دوستان لطفا برای دعا یه سر بیاین وب ما... متشکر